rawfoodshop.se

Vart ingen fika idag med Rebecca, får väl bli en annan gång då! 
 
Imorgon är det BOND filmen på Rigolettos VIP salong med mammsen&pappsen, Sanna&Henke och jag tar me mig  min prins, det blir Lyx-sushi innan och sen skinnsoffor, popcorn och Daniel Craig, wunderbart!
 
 
Men ikväll är det kill-the-body-time-at-the-gym, åt två kakor här på jobbet, okej de var pyttesmå, men it's still 2 cookies! and I'm going to burn that sugar and fat of my body, and hopefully turn it into gorgeous muscles! Vill köra bröst idag, men om jag inte har någon att gymma med blir det ingen pass, och utan pass kan jag inte ta ut mig lika mycket på bänkpressen, jobbigt att fastna och inte orka mer.. heheheeeee. Så om jag är själv blir det förmodligen axlar, mage och cardio, probably. OH OH OH OH jag har shoppat! Köpte Guarana, superbra pulver från naturen som är fyllt med koffein och massor av andra upppiggande saker, Brazilian Suma pulver, har många effekter som är samma som anabola steorider, men har inga bieffekter, kommer också från naturen, sen MSM pulver, supersupersupersuper äckligt, men helt stört bra för leder, muskelfästen, brosk och senor, och min är torra, stela och tröga, så MSM är helt perfekt. Christoffer är mycket bättre på att dricka det än vad jag är, smakar som en blandning av vatten, vodka och salt, YUCK. Allt har jag köpt på Rawfoodshop.se Där kan man hitta hur mycket häftiga och bra pulver och smarrigt som helst, fabulous! Längtar tills allt kommer hem till mig!
 
 
A R R I V E D E R C I 
Workouts | |
Upp