Du far inte vandra pa min vag utan att visa mig ditt mal

Idag var det mote med International Office, de ar varldens snallaste verkligen, det ar helt otroligt men har lyssnar det verkligen pa en och tar det seriost i skolan? Inte som Sverige, dar de tror att man springer runt och slosar sintid pa moten och ljuger? Nej har ar det seriosa manniskor som jobbar inom studier, skont. De fragade om jag ville prata med Rektorn har pa TAFE om det jag sager, eftersom de tycker han ocksa behover hora det jag har att saga, och det vill jag verkligen, for TAFE har i Australien ar verkligen jattebra, massor med bra larare, kurserna ar verkligen yrkesforberedande och man far samtidigt kanna sig som en student och lara sig massor med nya saker. Det ar ju just de har lararna som ar helt at pipsvangen, och det ar det enda, det absolut enda, och det ar inte rattvist att kursen och TAFE far ett daligt rykte p.g.a.oproffisionella och negativa larare, byt ut lararen och kursen ar minst lika bra som de andra kurserna pa den har skolan. Anywho brats, jag ska borja Diploma of Business den 8onde Juli, sa det betyder att jag far drygt enoch en halv manad ledigt? Najs, jag lamnade lite CV:n runtom Sunshine Plaza, hoppas pa att hitta ett jobb innan det har langa lovet sa jag kan tjana ihop massa pengar till varat lilla hushall hihi. Skulle vara sa skont med extrajobb! Har inte varit borta fran jobb sa har lange enda sen jag var 15? Har alltid haft nagot pa sidan, men nu, inget alls! Blir val knapp snart, gar och fixar i butiker som att jag jobbar dar fast jag inte gor det... Haha nej inte riktigt an, let's hope I'll find one soon!
 
Ikvall ska vi handla maatish! Oh igarkvall nar vi Skypade med mami o papi, sa stangdes det aaaaaaav, ooooh det var inte kul, hatar att inte fa saga hejda ordentligt, speciellt nu nar vi ar sa langt bort ifran varandra. Gosh I miss you guys so much, and all the friends as well. Nar vi kom hem sen lag det en stor bla IKEA kasse utanfor var dorr fylld med gronsiar hihi, det ar var hyresvard Kelly som ar varldens goaste som lamnar uteblivna gronsaker fran en marknad hon brukar vara pa, sa gulligt av henne! Sa idag vart det gronsaks wrap, and damn it was good!
 
Blir ingen traning idag for mig, har for jakla ont i magen, vill bara virra runt en filt runt den och dricka Pau Darco tee, det enda som fungerar, Underbara Moster Sanna, skicka ned lite? Please? Pa tal om filtar, det ar fett kallt nu pa natterna, kan bli typ 5 grader! Sen ar det typ 30 pa dagarna?! Sa forra veckan kopte vi filtar, men de ar alldeles for fjuttiga, sa idag kopte jag 2 till, 2.20cm x 2.40cm, en rod och en i mocka farg, supefina, hoppas de tacker Christoffers fossingar pa natterna. Just nu vill jag bara att Christoffer ska bli klar pa gymmet sa vi kan dra och handla, sa vi sen kan aka hem och laga mat, tvatta, och sen dricka teeeeeeeeee.
 
 
A R R I V E D E R C I
| |
#1 - - Stephanie Ammerman:

Jag ar sa stolt over dig som andrar pa situationen och ar arlig sa de kan forbattras!!! :) Diploma of Business later ju toppen :) Ni ar sa grymma! Lycka till med att hitta jobb <3 <3

Upp