Colour my back

Tror att jag aldrig kommer att tatuera mig i hela mitt liv, jag är helkass på att bestämma mig, och en tatuering är väldigt permanent, haha ganska, vilket betyder att man inte kan ändra sig! När jag var liten och pappa bad mig välja något, typ som något superlöjligt vad för godis vi skulle köpa hem, antingen glass eller lösviktsgodis, eller bara vilket märke på godis, eller vad jag skulle göra på kvällen, åka till en kompis eller vara hemma med familjen, varenda gång hatade jag det lika mycket, att välja alltså, så började alltid grina, hatade att välja, tror nästan pappa gjorde sådär tillslut för att retas, och kanske se till att jag faktiskt lärde mig att välja själv någon gång, ahh anywho. De här lejonet med alla färger som jag har som design på bloggen? Jag vill typ rita den, och tatuera in den på min rygg! AH shit jag vet jag tycker inte ens färgtatueringar är särskilt snyggt, om man inte färgar dom varannat år så färgen är fräsch och klar, men de här gången vill jag har en hel färgplatta på ryggen med ett lejon som ryter för styrka, kärlek och lugn. 
 
 
 
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp