11/11

Wow, nu var det länge sen jag skrev i en egen blogg.. Istället för att skapa en helt ny så fortsätter jag på samma plattform och blogg där jag skrev sist. Isabeluci.blogg.se. A little bit older, a little bit wiser. (HA, I wish) I sista inlägget i denna blogg var jag 21 år och bodde i Australien. Träning, sola, festa och skola var min vardag då. Nu är jag 27 år och sitter i mörka kalla Sverige, i en fantastisk varm lägenhet ändå, med samma fantastiska pojkvän och ett litet lurvigt tillskott som vi kallar Brucer. Det är vår hund som följde med oss från Thailand när vi bodde där, den resan kommer jag att berätta mer om en annan gång.

Har tänkt på att börja skriva i ett tag nu och imorse fick jag en härlig känsla av att jag måste börja skriva på min alldeles egna blogg. Älskar att sätta mina tankar och funderingar i text och vill ta steget att bara sätta igång. Bara kasta mig ut som en fågel i skyn. #kidsmoviereference

 

So here we go. Mitt allra första inlägg. 11/11.

 
| blogg, blogga | |
Upp