36 timmars fasta

Tisdagar framöver innebär fasta. Det är något som jag gjort flera gånger och som jag mår riktigt bra av. Det innebär att jag inte äter något under ett visst antal timmar, jag brukar fasta i 36 timmar per gång. Men jag dricker dessa saker:
- Vatten (helst med citron)
- Kaffe med kokosolja
- Grönt te
- Mina vitaminer/mineraler
Sen blandar jag också ljummet vatten med fiberhusk och kanel, den fantastiskt slemmiga drinken försöker jag få i mig 5 gånger om dagen. Just den drinken är bra för mage och tarm, när jag fastar kan det bli lite jobbigt för magen om den inte får något att jobba med mer än alla nödvändigt starka syror vi har just i magen. Jag märker stor skillnad på om jag får i mig denna smaklösa blandning än att bara dricka vatten under fasta-timmarna. 

Observera! Jag är ingen dietist och fasta passar inte alla, jag bara delar med mig min matsedel. Alright? Men har du frågor om fasta så kan jag försöka svara så gott som jag kan.
 
 
| |
Upp