Äntligen Fredag

Imorgon är det Fredag! Ska få massor gjort då. Älskar att planera upp en hel dag med uppgifter. Först blir det hem till päronen så Brucer kan få hänga med Texas (familjens hund) vilket är mycket roligare än att bara vara hemma med mig hela dagarna kan jag tänka mig. Jag ska även fotografera en massor av produkter som ska säljas på en hemsida som jag och pojkvännen bygger upp. Lovelovelove. Sen ska jag självklart få äta maat, vilket ska bli roligt. Jag har inga problem med att fasta, jag är inte hungrig eller så men ibland så känns det som att det faktiskt är så mycket roligare att äta. Att det är kul att koka ihop något som man ska sitta och njuta av, nu när jag skriver det låter det ju såklart inte så konstigt att det är roligt att äta, när jag faktiskt jämför det med att inte äta. Haha, det går bra nu Bella.
 
Sen har min underbaraste lillasyster ledigt i helgen, vilket betyder att jag kommer få umgås med henne imorgonkväll, oh det kan ju inte bli bättre! Hela familjen samlad håller jag tummarna för <3
 
Här är han ju, världens finaste Texas. Bild tagen i Småland sommaren 2017
 
Ciao.
| |
Upp