Nu är det regn igen

Torsdagar innebär fasta. Börjar dagen med min smarriga vitamindrink och nu blir det pepparmintste (muuums). 

 

Det regnar idag också. Något som det gjort i flera dagar eller till och med veckor nu. Jag vill ju hellre att det blir några minusgrader så att det där regnet kan bli till snö som faller ner på backen istället. Så taggad på att julpyssla och juldekorera här hemma. Förra året köpte jag och Christoffer vårt första egna julpynt i form av en liten julgran och massor av små fina julgranskulor som passar till. Sen hittade jag en ljusslinga som jag ville ha, den var lite för lång för den lilla julgranen men ack så fin. Det blir nog att sätta upp en mistel också hehe. Vill pynta nu, men har i regel att julpyntet inte ska fram förens den 1 december. Mer än 2 veckor dit! Har du redan börjat julpynta?

Gjorde en stor klump av julgranskulor förra julen

Traditionsjulgranskulan 
 
Här har vi jultomten som badar julkranskulor-bubbelbad 
 

 

| |
Upp