Ön

Sitter hemma och avnjuter en svart kopp kaffe med en tesked kokosolja i, smakar riktigt gott. Lyssnar på Ed Sheeran, har varit “This is Ed Sheeran” listan hela dagen faktiskt. Det vore verkligen häftigt att se honom live. Älskar konserter och festivaler. Pappa sa det när jag var liten att det man ska spendera pengar på i livet är konserter och resor. Vad tycker du om det? Jag tycker det är kloka ord och jag har följt det rådet och bott utomlands så pass mycket att jag inte tycker en weekendresa är särskilt attraktiv längre. När jag åker någonstans vill jag uppleva det, ta in känslan av landet och platsen. 

Men nu har det varit ett tag sen vi rest. Sist var det när vi kom hem april 2018 från att ha bott i Thailand på ön Phangan i 5 månader. Den resan resulterade i att vi tog med oss en gatuhund som inte lämnade vår sida sen dag 1 i vår bungalow mitt i djungeln, vi kunde inte lämna kvar honom där helt enkelt. Kommer skriva mer om den resan någon gång och lägga upp en video där jag berättar mer om det äventyret. But for now, bilder.

 

Utsikten från en härlig restaurang som heter Bluerama

 Utsikten från vårt första boende på Koh Phangan
 
Januari 2018
 
Kvällsmys på The Coco Hut, ett favoritställe
 
Chill på The Coco Hut
 

Livet är ett äventyr. En dag kommer livet passera framför dina ögon för bara några sekunder. Make sure it’s worth watching. 

 
| |
Upp