Your Best Life

Idag läste jag ut boken Your Best Life skriven av Margaux Dietz. Fantastisk bok av en fantastisk tjej, rekommenderas verkligen! Fick låna den av en annan fantastisk tjej, Linda, en av mina absolut favorittjejer på den här planeten. Hon är all about the good stuff in life. Hon och jag delar samma intresse för mental träning och mindfulness. Jag kallar henne min dunderhonung. Alla behöver någon som Linda, alla skulle må så mycket bättre med dunderhonung i form av en vän i sitt liv. Sist vi sågs var för en vecka sen, i hennes galet snygga lägenhet. Vi målade varsin (galet snygg) canvas tavla, bakade scones, drack champagne, gjorde smoothie och allt innan kl tre på dagen. Dagar som den blir till fina minnen. Kanske blir det vardag med bubbel och canvasmålning när man blir gammal och grå och inte orkar göra mer på dagarna, haha. Vad vore inte det?
 
 
 
Haha älskar hur osten regerar bilden, muuums.
 
 
| |
Upp