Oh my Lola

Sitter i lägenheten på graniten och lyssnar på min "rooftop" lista på Spotify med en halvgod kaffe till. Har två små grisar som ligger här i soffan med mig, Brucer på höger och det nyaste tillskottet i familjen, Lola. Hon är nu 4,5 månad, en svart och vit American Bully xl från en kull på 9 valpar, pappan är  Bulllmastiff och mamman en American Bully xl som min lillebror och hans tjej äger. I den här kullen har lillebror och hans tjej behållt en valp som heter Bubba, vi har Lola, min lillasyster och hennes kille har Basse och min mamma och pappa har Alaska. Så gissa om det blir ett galet födelsedagskalas för alla puppers när de fyller år på samma dag sen? Oh hellyes.
 
 
 
Oh my Lola, sötast i stan, snarkar och piper. För tillfället mår hon inte så bra, har vart hos vetrinären 2 ggr på en vecka då de har konstaterat att hon har någon fruktansvärt smärtsam växtvärk som gör så ont att hon äter sämre och har väldigt ont såklart. Just nu får hon lite smärtstillande, så ska hon röntgas på onsdag för att se om hon har någon skada i höften, eftersom hon verkar ha som mest ont där. Min lilla pluttprutt! Så idag fick hon njuta av lugnet hemma hos Jennifer som myst med henne hela dagen. Imorgon får hon träffa sina syskon igen, Basse och Alaska! Har världens bästa lillasyster som är hemma med de små demonerna. Hoppas lilla Lola får en lugn dag imorgon bara, hon får ju inte leka så mycket nu när hon har så ont. Svårt att förklara det för en valp bara. 
 
A R R I V E D E R C I
 
| |
Upp